Η κατάλληλη απάντηση στην αριστερίστικη σαχλαμάρα που εκτόξευσε το ΚΚΕ…

Οπως καταγέλει στο Newsit o πατατοπαραγωγός από το Νευροκόπι Σάββας Ξανθόπουλος «εγώ ήμουν απο τους πρωτεργάτες όλης αυτής της κίνησης για να διαθέσουμε τις πατάτες μας στους πολίτες της Κατερίνης και άρα εμένα απειλούν οι μεσάζοντες. Ακόμη και μετά τη χθεσινή παρουσία μου στο δελτίο ειδήσεων του Μέγκα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως θα βρω τον μπελά μου και ότι θα μου στείλουν την εφορία για έλεγχο. Εγώ όμως δε μασάω από απειλές και θα συνεχίσω μαζί με τους άλλους αγρότες αυτό που ξεκινήσαμε».

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=126053&catid=3

Προφανώς καθόλου αστείο και ανώδυνο δεν βρίσκουν το «κίνημα της πατάτας» οι μεσάζοντες και οι σουπερμαρκετάδες. Ας ρίξει, λοιπόν, τις δυνάμεις του το ΚΚΕ στο πώς θα βοηθήσει αγρότες και καταναλωτές να οργανώσουν τον αγώνα τους ενάντια στους μεσάζοντες (πριν την έλευση του …σοσιαλιστικού παραδείσου) και κυρίως πώς θα αντέξουν στις απειλές της μαφίας των μεσαζόντων με τις γνωστές προσβάσεις της στον κρατικό και παρακρατικό μηχανισμό και ας αφήσει τις ανέξοδες καταγγελίες και το κυνήγι φαντασμάτων. Αν δεν θέλει να βγει δεύτερο κόμμα στις εκλογές (δικαίωμά του), που με τόση επίταση ζητάει εδώ και ένα χρόνο, ας μην εξευτελίζεται τουλάχιστον με αυτόν τον τρόπο.

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

